Terug naar overzicht
Publicatiedatum: 28-2-2019

Jaarverslag 2018 geschillencommissie EZa

De Wkkgz (De Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg) verplicht alle zorgaanbieders dat ze over een klachtenreglement en een onafhankelijke klachtenfunctionaris beschikken. Tevens moeten alle zorgaanbieders aangesloten zijn bij een door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie.

ExpertCare is aangesloten bij de Geschillencommissie Extramurale Zorgaanbieders (EZa). Zij maken ieder jaar een jaarverslag over de geschillen die zij in behandeling hebben genomen. De Geschillencommissie EZa heeft in het verslagjaar 2018 voor ExpertCare geen geschillen in behandeling genomen in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg.

Lees hier het jaarverslag van 2018.

Lees hier het bericht over het jaarverslag van 2017.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van YouTube. Deze partij plaatst cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, dan kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Deze website toont video’s van YouTube. Deze partij plaatst cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, dan kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien.